Kiesintentie

Collapse
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • Barst
    Administrator
    • Jun 2004
    • 16552

Orgineel gepost door hans
    En ik ben niet onverdeeld gelukkig met hun verwezelijkingen dus waarom zou ik iets veranderen dat goed gaat
    (naar mijn bescheiden mening )
    Snap ik niet met mijn klein verstand... Maar wellicht worden de regels van de logica hier toch een beetje geweld aangedaan??!
    "Never argue with an idiot, they'll just bring you
    down to their level and beat you with experience." (c)TB

Comment

• hans
      Registered User
      • Sep 2004
      • 151

OEPS

Uiteraard ben ik een beetje te snel geweest en heb ik over mijn contradictie gelezen.
      Ik bedoelde natuurlijk: Ik ben onverdeeld gelukkig .....
      "All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing." (Edmund Burke)

Comment

• Kenny
        UDHR - art. 19
        • Sep 2004
        • 581

Eindconclusie: kiesintentie leerkrachten niet representatief voor die van de bevolking. Gelukkig maar... VLD minder stemmen dan GROEN!??
        'I have never let my schooling interfere with my education.'
        -- Mark Twain

Comment

• wim leenaerts
          Prime Integrator
          • Nov 2004
          • 1633

Orgineel gepost door Kenny
          Eindconclusie: kiesintentie leerkrachten niet representatief voor die van de bevolking. Gelukkig maar... VLD minder stemmen dan GROEN!??
          Misschien zien de mensen in dat het milieu toch niet zo'n onbelangrijke factor is in de samenleving / wereld en dat het wel degelijk en overduidelijk de verkeerde kant opgaat...
          Het werd iig wel tijd dat dat besef er kwam
          Maar VB méér stemmen dan Groen!? (u mag deze smiley letterlijk nemen)
          "De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit.
          Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
          - Socrates, 2400 jaar geleden... -

Comment

• Kenny
            UDHR - art. 19
            • Sep 2004
            • 581

Orgineel gepost door wim leenaerts
            Misschien zien de mensen in dat het milieu toch niet zo'n onbelangrijke factor is in de samenleving / wereld en dat het wel degelijk en overduidelijk de verkeerde kant opgaat...
            Het werd iig wel tijd dat dat besef er kwam
            Zo goed scoren ze nu ook weer niet. 10% is allicht beter dan wat ze irl presteren ()... maar het contrast tussen de partijen is totaal niet representatief voor de werkelijkheid.

VLD minder stemmen dan GROEN!?? VB slechts 1 stem meer dan GROEN!? CD&V die meer dan het dubbel halen van de #2?

Maar VB méér stemmen dan Groen!? (u mag deze smiley letterlijk nemen)
            Dat ze méér stemmen halen, vind ik niet meer dan normaal. Dat het slechts 1 stem meer is, is wat anders. In werkelijkheid haalt het VB een meervoud van wat GROEN! vertegenwoordigt.
            'I have never let my schooling interfere with my education.'
            -- Mark Twain

Comment

• wim leenaerts
              Prime Integrator
              • Nov 2004
              • 1633

Orgineel gepost door Kenny
              Dat ze méér stemmen halen, vind ik niet meer dan normaal.
              En ik vind dat erg...
              "De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit.
              Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
              - Socrates, 2400 jaar geleden... -

Comment

• kristofdebruyn
                Registered User
                • Sep 2005
                • 93

cd&v, NVA

Ik zou stemmen voor de cd&v. Omdat hun partijprogramma mij aanstaat. Wat mij wel stoort is dat ze zijn samengegaan met NVA. Volgens mij is dit gewoon om de stemmen van NVA erbij te krijgen en zo de grootste partij te zijn. Dit vindt ik eigenlijk niet kunnen, maar het gebeurt steeds meer.

Comment

• Wouter
                  Administrator
                  • Jun 2004
                  • 923

Vlaams belang gaat beter scoren dan wat we hier zien. Net nog gelezen:

====
                  De cartoonrellen hebben geleid tot een groeiende angste voor de islam. Dat blijkt uit een onderzoek van het Nederlandse Algemeen Dagblad.

Van de ruim 750 ondervraagden is ruim 44 procent banger geworden voor een wereldwijde botsing tussen de islam en het Westen. Vrouwen blijken angstiger dan mannen.

Een meerderheid van de geënquêteerden ziet negatieve kanten aan de islam. Zo spreek 52 procent over intolerantie, 70 procent over vrouwonvriendelijk en 55 procent over humorloos.

Verder vindt een meerderheid van 54 procent dat islam en democratie eerder niet dan wel samengaan. Veertig procent meent dat de godsdienst eerder gewelddadig dan vreedzaam is.

Uit het onderzoek blijkt dat mensen vooral de toekomst vrezen. Slechts een kleine minderheid van ruim 10 procent vindt dat zijn leven nu al is veranderd door de recente incidenten rondom de islam.
                  HLN 18/02/06 08u15
                  ====

Comment

• Barst
                    Administrator
                    • Jun 2004
                    • 16552

Peiling afgesloten op 02-03-2006... Ronde cijfers (/100) ogen net iets leuker...

CD&V zal alvast opgetogen zijn met deze kiesintenties... de liberalen iets minder...

Percentage VB zal wel een afspiegeling zijn van veelal Kempische studenten zeker? Maar of de gemiddelde VB-stemmer hoger opgeleid is én tevens 'zijn ding doet' op actualiteitswebsites??

Comment

• Barst
                      Administrator
                      • Jun 2004
                      • 16552

Vlaams Belang-VLOTT grootste partij van Antwerpen in peiling

Vlaams Belang-VLOTT grootste partij van Antwerpen in peiling

Als het vandaag gemeenteraadsverkiezingen zouden zijn dan zou het kartel Vlaams Belang-VLOTT de grootste partij van Antwerpen zijn. SP.A-burgemeester Patrick Janssens blijft wel voor een derde van de Antwerpenaren de gedoodverfde kandidaat om zichzelf op te volgen. . Dat blijkt uit een peiling die werd uitgevoerd in opdracht van Gazet Van Antwerpen en de VRT.

Vlaams Belang-VLOTT blijft met 34,4 procent de grootste partij in Antwerpen. Dat is een winst van 1,2 procent tegenover de verkiezingen in 2000. SP.A-Spirit volgt met 23,8 procent, dat is 4,3 procent meer dan in 2000. CD&V/N-VA wint eveneens terrein, 3,4 procent, en belandt op 14,5 procent.

De verliezers zijn VLD-Vivant en Groen!. VLD-Vivant haalt 14,9 procent, een verlies van 3,6 procent. De groenen gaan er 2,8 procent op achteruit tegenover 2000 en halen nog 8,3 procent.

Van de ondervraagden heeft 33 procent een voorkeur voor Patrick Janssens als burgemeester. Filip Dewinter haalt 16 procent. 38 procent gaat ,,helemaal akkoord" met het Vlaams Belang in het stadsbestuur.

Weblog DS, 03-03-2006 (sdg)

Comment

• Kellyvanlooveren
                        Oh lalala!
                        • Sep 2005
                        • 33

Ik heb ook gestemd voor CD&V/N-VA, maar ik moet nog wat beter informeren.. Maare, ik denk in ieder geval dat Wouter wel gelijk heeft wanneer hij zegt dat het Vlaams Belang kiezers gaat winnen door heel die heisa rond de cartoons...

Comment

Working...