Verslag vergadering van 30/11

Collapse
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • Davy V.H.
    Oud-student
    • Jul 2004
    • 559

Orgineel gepost door Barst
    Tiens, op welk adres...? Blijkbaar gemist
    Ontwerp veelbelovend (doet mij denken aan 'ruggesteun'...)
    Heb jij morgen niet je 'moment of fame'. Allez, vooruit, naar uw bed!
    Morgen preselecties maar hoor... ben eigenlijk wel benieuwd. Ik moest me niet speciaal voorbereiden hadden ze gezegd. Het feit dat ik zelden in zo een puzzelboekje (kruiswoordraadsel) duik zou misschien wel eens een nadeel kunnen zijn. Nou ja meedoen is belangrijker dan ... blablabla

Het is gewoon fun moest ik tot op TV geraken. Ook al bij zo een marginaal TV-programma. Tegen dan wil ik wel mijn accessoires van actualiteit.org om aan te trekken he (lol, stel je voor )

Nou ja... slaap wel... signing off...

PETJE IS SPECIAAL VOOR SUPERJEF BY THE WAY !!!
    Last edited by Davy V.H.; 1 December 2004, 02:42.

Comment

• judithgielens
      auti-juf
      • Oct 2004
      • 371

Orgineel gepost door Davy V.H.

Zet mij zeker al niet achter de hotdagkraam want dat komt nooit goed.

Kwil da wel doen!
      no problem! (ik eet da toch ni )
      t-shirts dragen: ook no prob! als we allemaal zelf ne witte t-shirt of een ander kleurke kunne meebrengen, resten dan alleen nog de print die moet betaald worden, en iedereen heeft dan ook een t-shirt da zeker past he (genne M of L voor de vrouwen (of ne S?) en ne Xl-XXL? voor de mannnen he
      doe je mond maar open als je zeker weet dat wat je wil zeggen mooier is dan de stilte

Comment

• SuperJef
        Live fast, die young
        • Sep 2004
        • 142

Danku davy, echt danku

Comment

• katleen
          katleen
          • Sep 2004
          • 446

hot dog kraam wil ik gerust mee doen, t-shirt dragen op td enzo is geen probleem (dan moet ik geen uur voor de kleerkast mijn eigen staan druk maken)!!

ps: ik vond het gisteren heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. En nog is bedankt voor de koffie enzo!!

Comment

• Barst
            Administrator
            • Jun 2004
            • 16552

Vandaag reactie gekregen van de docent MaVo voor 2/3ILKO over ons Forum, en zeer enthousiast...
            Hopelijk slaat haar enthousiasme over op de studenten van ILKO (waarvan ik overigens op mijn vragenforum meer en meer vragen binnen begin te krijgen)
            Nu nog de studenten van 1ILKO én - niet te vergeten - een pak meer druk op de studenten van 3ILLO/ILSO (Marie?/Davy?)
            "Never argue with an idiot, they'll just bring you
            down to their level and beat you with experience." (c)TB

Comment

Working...