Tom Boonen heeft een nieuwe vriendin

Collapse
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • Natalie Docx
    Registered User
    • Sep 2007
    • 109

Waarom plaatst men zoiets in de krant? In een roddelboekje tot daar aan toe, en zo vreemd vind ik het niet dat leeftijdsverschil. Er zijn er zo wel meer, dus dit is eerder een verhaaltje om de krant wat aan te dikken. Het is inderdaad een meisje van 16 maar ze ziet er volgens mij wel ouder uit en Tom ziet er op zijn beurt weer jonger uit dus...

Comment

• Dagmar
      Registered User
      • Oct 2007
      • 54

Ik vind het op zich wel erg voor BV's dat ze constant gevolgd worden in hun doen en laten. Ze kunnen niet van hun leven genieten zoals wij dat kunnen. Als een 'gewone' (niet-bekende) persoon een misstap zet weet hooguit gans de buurt dit maar bij BV's is half de wereld hiervan op de hoogte .
      Als mijn tienerdochter met Tom Boonen zou thuis komen dan zou ik wel iets door de vingers zien maar ik zou toch wel ongerust zijn. Een tiener heeft nog een hele andere levensvisie en nog niet die levenservaring als iemand van 27.
      Ik wens Tom en zijn vlam alleszins het beste toe

Comment

• Line_Puimège
        Registered User
        • Oct 2007
        • 52

Tom Boonen heeft een nieuw lief

Toen ik dit hoorde dacht ik in mezelf: "schitterend". Ik denk echt dat Tom Boonen niet wilde dat dit ooit bekend werd en nu is het wel gebeurd, zalig! Ik vind het een beetje schraal allemaal.. Een lief van 16, komaan..Ok, als er IETS van leeftijdsverschil is, çava nog, maar dit gaat er echt over. Je mag hem zelfs een pedofiel noemen! Ach ja, dat is wat we allemaal meemaken in dit apenland he..

You're my champagne
        My only side mondaine
        You make me sane
        When I'm one inch away from really hurting myself

Comment

• Barst
          Administrator
          • Jun 2004
          • 16552

Orgineel gepost door Line_Puimège
          Je mag hem zelfs een pedofiel noemen! Ach ja, dat is wat we allemaal meemaken in dit apenland he..
          Pedofiel? Apenland? How 'bout this one?
          http://actualiteit.org/forums/showthread.php?t=18667
          "Never argue with an idiot, they'll just bring you
          down to their level and beat you with experience." (c)TB

Comment

Working...