Oproep tot PR-acties ivm het forum !!!

Collapse
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • SuperJef
    Live fast, die young
    • Sep 2004
    • 142

ik ben ook wel eens nieuwsgierig naar wie jullie eigenlijk 'int echt' zijn. Ongetwijfeld zijn we mekaar al eens gepasseerd in de gangen maar ik heb eigenlijk geen enkel idee wie wie is
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Wie weet welke stoere bink is die davy wel niet.. Dan moet ik hier nog beginnen letten op mijn woorden.. Hopen op enkele knappe dames

Comment

• Davy V.H.
      Oud-student
      • Jul 2004
      • 559

Orgineel gepost door SuperJef
      Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Wie weet welke stoere bink is die davy wel niet.. Dan moet ik hier nog beginnen letten op mijn woorden.. Hopen op enkele knappe dames

Lol... ik zal even een foto van mezelf posten. Oordeel zelf he...

Op die foto vind ik me wel cool staan. Alhoewel de sigaar enkel voor show is.

Comment

• judithgielens
        auti-juf
        • Oct 2004
        • 371

Orgineel gepost door Kenny
        Even serieus, ik ben ook wel eens nieuwsgierig naar wie jullie eigenlijk 'int echt' zijn. Ongetwijfeld zijn we mekaar al eens gepasseerd in de gangen maar ik heb eigenlijk geen enkel idee wie wie is. Buiten dan natuurlijk diegene die in mijn richting en jaar zitten, zoals Superjef, Jonas, Pieterjan, Roel en Yannick.

Jippie! wordt zoiets als blind date dus hihi
        spijtig wel dat mn eigen vriend er dan bij is, kzal is vragen of em ni wilt wegblijven
        Korte omschrijving van mezelf: de blok beton van Yannick dus mss hebt ge mij ook al wel is gezien
        doe je mond maar open als je zeker weet dat wat je wil zeggen mooier is dan de stilte

Comment

• SuperJef
          Live fast, die young
          • Sep 2004
          • 142

Op die foto vind ik me wel cool staan. Alhoewel de sigaar enkel voor show is.
          Matrix fan? NEO

Comment

• judithgielens
            auti-juf
            • Oct 2004
            • 371

Hopen op enkele knappe dames

jaja, ik kom eraan
            doe je mond maar open als je zeker weet dat wat je wil zeggen mooier is dan de stilte

Comment

• Davy V.H.
              Oud-student
              • Jul 2004
              • 559

Matrix fan? NEO
              Ik heb wel van die films genoten ja. Enkel deel 2 viel bij mij wat tegen.

Comment

Working...