Voorbeeld van Waalse scholen volgen?

Collapse
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • Kenny
    UDHR - art. 19
    • Sep 2004
    • 581

Principekwestie: de staat heeft mij niet te zeggen wat ik moet eten.
    'I have never let my schooling interfere with my education.'
    -- Mark Twain

Comment

• SuperJef
      Live fast, die young
      • Sep 2004
      • 142

Ik sluit mij aan bij kenny.. Gaan ze je nu nog verbieden om te eten wat je wil? Ronduit belachelijk. Eet wat je wil en draag zelf de gevolgen.

Comment

• katleen
        katleen
        • Sep 2004
        • 446

Ik zie eigenlijk niet veel ergs in die automaten. Het is niet dat ze daaruit vijf blikjes cola ofzo gaan drinken. Maar de ouders geven toch drinkgeld mee.. Ik vond het vroeger verschrikkelijk om altijd melk en van die aardbeiendrink te drinken
        Ik zie er eigenlijk niks ergs in!

Comment

• yannick.staelens
          Registered User
          • Oct 2004
          • 105

hehe.. dank u Kenny , Jef en Kathleen.. Om het in men 1tje op te nemen tge mijn vriendin over deze kwestie was niet zo aangenaam
          Beter een beetje raar dan doodnormaal

Comment

• EllekeSmits
            Registered User
            • Oct 2004
            • 41

Ik vind het niet erg dat er in een middelbare school drank - snoepautomaten staan. Jongeren kiezen zelf wat ze eten en wat niet! Ze zijn zelf oud en wijs genoeg (dat veronderstel ik toch!)
            Maar ik ben wel voorstander van een fruitdag of dergelijke in de kleuter en eventueel in de lagere school.
            Lang, heel lang geleden, toen ik nog op de lagere school zat, mochten wij geen snoep meenemen om tijdens de speeltijd op te eten. We mochten enkel fruit of een 'droge' koek meepakken.
            Dit gold ook als er iemand jarig was, GEEN snoep, enkel fruit of iets gezonds!
            Ik heb daar nooit problemen mee gehad! Het was daar zo de gewoonte!

Comment

• Davy V.H.
              Oud-student
              • Jul 2004
              • 559

Orgineel gepost door yannick.staelens
              hehe.. dank u Kenny , Jef en Kathleen.. Om het in men 1tje op te nemen tge mijn vriendin over deze kwestie was niet zo aangenaam

Hehe... I know the feeling jongen... I know the feeling.

Spijtig dat het terug goedmaken via pc lang niet zo leuk is als in het echt he...

Comment

• yannick.staelens
                Registered User
                • Oct 2004
                • 105

Wie zegt dat we dat niet op bijde manieren doen
                Beter een beetje raar dan doodnormaal

Comment

• InniasHufkens
                  Registered User
                  • Oct 2004
                  • 19

Automaten

Automaten verbieden, waarom niet.
                  Vroeger zat ik in de leerlingenraad bij ons op school, en zoals elke ander llnraad in belgie hebben wij ook gepleit voor drankautomaten op school. De directie kwam enkel met het voorstel om danone autmaten te plaatsen. Onze mening, geen cola, geen danone. Ik heb het dus overleefd, een school zonder automaten. Dus echt noodzakelijk is het niet.
                  En achteraf bekeken, waarom moeten al die automaten op school staan, om de consumtie nog wat te doen toenemen.
                  En wat met de leerlingen die het financieel niet zo breed hebben?? Ze willen ook niet onderdoen voor hun vrienden die elke dag een cola en een wafel uit de automaat draaien.
                  En daarbij zo gezond is het toch allemaal niet .

Over condoom automaten kan dan weer wel op een school, deze zijn ten minste wel "gezond"

Comment

Working...